Translate

wtorek, 2 października 2012

Nande, nande?! T-T

Przykro mi ale następne opowiadanie będzie prawdopodobnie w niedziele *chlip* T^T Uduście mnieeeeee >.<
Wiem, że można się na mnie wkurzyć ale wiecie doskonale, że czasu ni mam teraz więc musicie poczekać :c

Sumimasen, tak niestety wyszło :c
Aleeeeeeeeeee... Znalazłam filmik, AMV D.Gray-Mana :D ciekawiło mnie to wiec weszłam, muzyczka wydawała mi się jak na Halloween a się okazało, że ona na święta >.> Ja zaskok nie wiem o co chodzi ale ona tak mi się spodobała, że szukałam jej od 20 do 23 w nocy! >.> Masakra nie? xd Ja już zmasakrowana po dniu całym od 8 do 15 w szkole jeszcze do roboty musiałam po szkole, o 19 dopiero wróciłam więc wyobraźcie sobie co teraz muszę przeżywać xd Dobra macie ten filmik pochwale się xd


Gomen, za to, że się niecierpliwicie ale tak wyszło po prostu :c


Pozdrawia Was Allen i Agathe! ;D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz