Translate

niedziela, 23 września 2012

Dziękujemy~! :D


-        No Cześć Wszystkim! Tu Agathe-
-        I Allen.
-        Cicho! Ja miałam mówić!
-        Sama kazałaś mi się przedstawić.
-        Nie marudź!
-        Sama marudzisz!
-        Gheh... No więc... Witam Was wraz z Allenem-
-        I Lenalee!
-        Boże kochany! Lenalee cicho! Skąd ty się tu wzięłaś?!
-        Weszłam drzwiami?
-        Wypad! Już 3-ci raz nam przeszkadzasz!
-        Rany, rany chcę z wami posiedzieć.
-        Akurat się ci zachciało kiedy gadamy z naszymi fanami.
-        Ghuaa! Macie fanów? A kto mnie lubi?
-        Wypad...
-        Maruda, dobra już wychodzę.
-        Tsc. Każdy uważa, że jestem marudą...
-        Bo jesteś, haha.
-        *uderzenie* Cicho już 8-my raz ci daję do myśli, że nie jestem marudą!
-        Auł, auł, auuuuł. Już nie będę.
-        Dobra. Ekhem. Więc chcielibyśmy Was serdecznie pozdrowić i podziękować a najbardziej tym, którzy pomagają polecić naszego Bloga, Gosiakowi i grupie Czarnego Zakonu  https://www.facebook.com/CzarnyZakon *uśmiech*.
-        Źle powiedziałaś ona ma na imię Gosia nie Gosiak.
-        Mówię jak piszę! Sam mi to napisałeś.
-        Ta? *zerka* Hej to nie moje!
-        Co do... *zamyślenie* Grr, Lenalee!!
-        Hehe, to nie ja.
-        Czekaj, jak cię dopadnę! *biegnie-goni ją*
-        Ale to nie ja! *ucieka- hałas łamanego szkła*
-        Ech, dziewczyny... No nic to ja dokończę. Dziękujemy Wam bardzo fani D.Gray-Mana i zachęcamy do kolejnego czytania naszego Bloga!
-        Hej zostaw ten wazon!- krzyczy Agathe w tle.
-        *huk* Za to, że wyrwałaś moje włosy!
-        Głupia jesteś!
-        Ty też! *bujka*
-        Ech... Do Zobaczenia!- powiedział Allen.- Hej uspokójcie się!
-        Sam się uspokój! (2x)


Pozdrawia Was Grupa - D.Gray-Man New Life! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz